Amennyiben a megrendelésedet megfelelően adtad le, akkor a beérkezés után a rendszer egy automata válaszlevelet küld a leadott rendelésről. Ez általában néhány percen belül megérkezik.
Ha ez az automata email nem érkezik meg (legfeljebb fél órán belül), valószínűleg a rendelés leadása sikertelen volt! Ebben az esetben javasoljuk a rendelés újbóli leadását.
Miből tudom, hogy a megrendelésem folyamatban van?
Ha a megrendeléseddel kapcsolatban bármilyen probléma merül fel (pl. készlethiány) emailben vagy telefonon felvesszük veled a kapcsolatot.
Miből tudom, hogy mikor érkezik a csomagom?
Amint átadtuk a futárszolgálatnak a csomagodat, e-mailben jelezzük feléd.
Az MPL futárszolgálat általában a következő munkanapon kiszállítja a csomagot a megadott címre.
Hogyan tudok elállni az interneten történő vásárlástól?
Vevő a termék kézhezvételének napjától számított 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat, ez esetben azonban köteles a Terméket a Szállítónak visszaszolgáltatni és viselni az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Szállító azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő teljes kárának megtérítését. Szállító köteles a fogyasztó által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
Figyelem! A személyi higiénés termékek vásárlásától való elállást csak bontatlan és sérülésmentes csomagolású termék esetén tudjuk elfogadni a fenti határidő szerint.
Mennyibe fog kerülni a kiszállítás?
A szállítási díj minden 10.000 Ft alatti megrendelésre 1.990 Ft, 20.000 Ft feletti vásárlás esetén pedig ingyenes a házhozszállítás.
Egészségpénztári számlát hogyan kérhetek online vásárlás során?
Ha az online vásárlásodat valamelyik egészségpénztárral szeretnéd elszámoltatni, kérünk már a rendelés leadásakor gondolj erre! Utólag nem áll módunkban egészségpénztári számlát kiadni!
A megrendelés végén a számlázási adatoknál az egészségpénztárt írd be, a szállítási adatokhoz pedig azt a címet ahol át fogod venni a megrendelt termékeket.
Mit jelent az, hogy a termék csomagolása sérült?
Az áru doboza sérült, de a benne lévő termék teljesen hibátlan!
Hogyan fizethetem a megrendelésemet?
Bankkártyás fizetéssel: Fizetés a megrendeléskor bankkártyával.
Személyes átvétel: Fizetés üzletünkben a pénztárnál készpénzzel.
Utánvéttel: Fizetés a csomag átvételekor készpénzben.
Szeretném módosítani a rendelésemet, van erre lehetőség?
Hívd ügyfélszolgálatunkat (tel.: +36 1 363 2903) és mi igyekszünk a változtatásokat megoldani.
Szeretném lemondani a rendelésemet, hol tehetem ezt meg?
Hívd ügyfélszolgálatunkat (tel.: +36 1 363 2903) és ha még nem adtuk fel a csomagot, töröljük megrendelésedet.
Hol tudok érdeklődni a csomagom után?
E-mailben az iroda@pro-mama.hu címen vagy hívd ügyfélszolgálatunkat (tel.: +36 1 363 2903).
Személyes átvétellel kért termékeket meddig tartják számomra?
Alapesetben az összeszedéstől és kiértesítéstől számított 1 hétig tartjuk a nevedre félretéve a megrendelt termékeket!
Mit jelent a személyes átvétel?
Amennyiben személyes átvétellel kérted a megrendelésed, akkor a csomagodat budapesti üzletünkben veheted át nyitvatartási időben.
Szoptatási és Babaápolási Szakbolt
Cím: 1142 Budapest, Dorozsmai u. 52.
Nyitva: hétfő-péntek 9:30-17:00 (ünnepnapokon változhat)
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomElutasítomAdatkezelési tájékoztató